یوونتوس بر بام ایتالیا
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

یوونتوس بر بام ایتالیا

سرانجام یک فصل تلاش و کوشش شاگردان انتونیو کونته جواب داد و یوونتوسی ها موفق شدند در هفته ی سی و هفتم رقابت های سری آ باشگاه های ایتالیا با برتری مقابل کالیاری و شکست میلان در مقابل اینتر برای 30 بار قهرمان شوند.

الکس دل پیرو در پایان دیدار مقابل کالیاری گفت: "طبیعی است که همه می خواهیم در تورینو جشن بگیریم. همه چیز آماده ی برگزاری جشن بزرگی است. خوشحالم فقط خوشحال

کونته: بازی میلان برای ما مهم نبود، به ان بازی نگاه نمی کردیم و توجهی نداشتیم.مهم کار و تمرین و بازی همیشگی ما بود. ما سخت تمرین کردیم، سخت و سخت. اینجا برای پیروزی به میدان رفتیم ، میلان و یا هر حریف دیگر برای ما تفاوتی نمی کرد.

بوفون:امروز بهترین روز زندگی من بود. بدون شک بعد از جام جهانی امشب بزرگ ترین روز زندگی من بود.
دوست دارم این شادی را به کسایی تقدیم کنم. اول از همه به الساندرو دل پیرو، که خوشحالم دوباره باهم می توانیم جشن بگیریم. بعد به کامورانزی، ترزگه و ندود که ای کاش کنار ما بودند.

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.